דף הבית ספריי לצביעת רכבים רוצים לצבוע עם ספריי צבע? קבלו טיפים מנצחים לתוצאות מושלמות

רוצים לצבוע עם ספריי צבע? קבלו טיפים מנצחים לתוצאות מושלמות

לרוב השימוש עם ספריי צבע יכולה להראות כמשימה דיי פשוטה אך בפועל אתם עלולים להגיע לתוצאות לא כל כך מוצלחות בהשוואה לצביעה עם מברשת.

לרוב השימוש עם ספריי צבע יכולה להראות כמשימה דיי פשוטה אך בפועל אתם עלולים להגיע לתוצאות לא כל כך מוצלחות בהשוואה לצביעה עם מברשת. לכם אם אתם עומדים להשתמש עם ספריי צבע הרי לכם כמה טיפים שמצד אחד יקלו עליכם את המשימה ומצד שני שתאפשר לכם להגיע את תוצאה לא פחות ממושלמת במיוחד שצביעה עם ספריי צבע אמורה להיות קלה ופשוטה ביותר.

 

התארגנות והכנות לצביעה עם ספריי צבע

אמנם מצד אחד כל מה שנותר לכם לעשות הוא ללחוץ על המתז ולרסס צבע, אולם בפועל אם אתם רוצים להגיע אל רמת גימור גבוהה יש חשיבות לביצוע המשימה עם טכניקה נכונה, באופן זה השימוש עם ספריי צבע יניב לכם תוצאות מושלמות. ראשית דבר יש להתארגן ולהתכונן לפני הצביעה מבעוד מועד ומומלץ עם הדברים הבאים:

 

נייר לטש – על מנת להגיע לתוצאות צביעה טובות ואיכותיות יש צורך להכין את אזור העבודה מבעוד מועד. השימוש עם נייר לטש מאפשר לנו להסיר שאריות צבע ישן ולייצר חיספוס עדין שמבטיח הצמדות טובה יותר של הצבע החדש. חשוב לציין שיש כמה סוגים של ניירות לטש ולכל סוג יש ייעוד ושימוש שונה ואת רמת גירעון שונה המלצה בנוגע לליטוש היא להתחיל עם נייר לטש גס ולעבור בנייר לטש עדין על מנת להחליק ככל הניתן את השטח המיועד לריסוס עם ספריי צבע. 

 

  • ספריי צבע יסוד – אם אתם עומדים לצבוע משהו חדש או לחדש צבע לאחר ליטוש ההמלצה הטובה ביותר עבורכם כיא שימוש עם ספריי צבע יסוד. היסוד בעצם יותר את הקשר ההדוק בין מה שאתם צובעים לבין הצבע עצמו, כך אתם מבטיחים שהצבע החדש לא יתקלף לכם וישמר לאורך זמן.
  • ציוד מיגון לספריי צבע – במיוחד אם צובעים עם עם ספריי צבע אתם חשופים לחלקיקי צבע וגזים הנפלטים ממיכל הריסוס. לכן עליכם להגן על עצמכם מנשימת הגזים או הרסס הנפלט. בנוסף ציוד המיגון לא חייב להיות דווקא הגנה נשימתית אלחא גם הגנה מפני לכלות של הצבע עצמו כמ למשל הגנה על סביבת העבודה עם יריעות ניילון.
  • סרטי הדבקה לגנה מפני ספריי צבע – אולי זה אחד מהטיפיפים הטובים יותר עבורכם אם אתםפ עומדים ללצבוע דבר מה עם ספריי צבע, בעזרת סרט הדבקה על סוגיו תוכלו לשמור על חלקים או איזורים שלא תרצו לפגוע בהם.  

שלבי הצביעה עם ספריי צבע

לאחר שהבנתם שההכנה הראשונית היא משהו שאי אפשר לוותר עליו כעת הגיע השלב בו אתם משתמשים בספריי צבע הלכה למעשה. הכלל המוביל הוא טכניקת מפרק כף היד, אולי נשמע לכם מוזר או הוראה של קוסם במופע, אך האמת היא שאם תקפידו על תנועה אחידה מצד אל צד, תוך שמירת מרחק ביטחון של כ 25 – 30 ס"מ סביר להניח כי הצביעה תהיה מושלמת, ללא נזילות. המלצה הגורפת היא לצבוע לפחות 2 שכבות עם בספריי צבע, בין שכבה לשכבה מומלץ להמתין עד ייבוש מלא, כ 12 שעות לפחות, לאחר מכן לשייף עם נייר שיוף עדין, בהתזה השנייה של ספריי צבע אמור להיות קל יותר מכיוון שהיא בעצם משלימה את הקודמת. לאחר סיום הצביעה יש להמתין לייבוש והתקשות מלאה כ 24 – 48 שעות.