• English
  • גיוון צבע לרכב
    דף הבית גיוון צבע לרכב

    גיוון צבע לרכב

    גיוון צבע לרכב, הרבה יותר פשוט ממה שחשבתם!

    גיוון צבע לרכב בקלי קלות

    נסיעה ברכב הפכה כבר מזמן דבר של מה בכך, אם בעבר רכבים היו שמורים לבעלי ממון או אמידים ומעלה הרי שכיום כל נער בן 17 עם רישיון יכול לרכוש רכב בין אם הוא חדש או משומש, והכוונה היא לכל סוג של רכב, דו גלגלי או 4 גלגלי.  הבחירה בין 2 סוגי הרכבים לרוב נובעת מנוחות או עלות. אבל תמיד נכנס לשיקול הנושא האסתטי. רכב זול או יקר ככל שיהיה אם הוא אינו נראה טוב סביר להניח שהוא לא ימכר או שממש לא תהנו לנסוע בו כי מה לעשות, הקנקן מושך את העין הרבה מאשר מה שבתוכו. אולם אם יש לכם כלי רכב פגוע, שרוט או עם נזקי צבע כאלו ואחרים תוכלו דיי בקלות על ידי גיוון צבע לרכב להפוך אותו לאסתטי יותר ולמושך יותר. הבעיה המרכזית היא לא דווקא הצורך בחידוש צבע לרכב אלא במציאת גיוון צבע לרכב שיראה דומה ככל האפשר לצבע הקיים תוך לקיחה בחשבון כי צבע דוהה, מתיישן ומאבד מהברק שלו וכל תיקון יראה ויבלוט על פני שאר הרכבים. רוצים לדעת איך ניתן לפתור את הבעיה? על כך וקצת יותר במאמר הבא.

    פרארי צהובה

    איזו מכה ברכב מחייבת פחחות וצביעה מחדש?

    הדבר הראשון שאנחנו חייבים להבין ולדעת הוא מה באמת מחייב ריצה לפחח רכב ומה ניתן לתקן או להסוות בעצמנו. חשוב לזכור כי על ידי ביצוע גיוון צבע לרכב מדויק תוכלו לתקן ולהסוות כל פגיעה שתהיה לכם. ניתן לחלק את בעיות הצבע לכמה קבוצות עיקריות:

    שריטה קלה – קבוצת נזקים זו מאופיינת בשריטה קלה עד בלתי מורגשת בצבע, זה יכול לקרות עקב שפשוף של ענף או אפילו הכפתור במכנס לאחר שנשענתם על הרכב. תיקון מצב כזה ניתן לבצע לרוב על ידי פוליש לרכב שמסיר את הסריטה העדינה מפני הצבע. אין צורך בהתערבות מקצועית, אולם מומלץ להחזיק מיכל קטן עם צבע לרכב שעבר גיוון צבע לרכב על מנת שיתאים לכם ועם מכחול קטן לתקן במידת הצורך נזקים קטנים.

    חריטה | שריטה עמוקה בצבע – כאשר יש שריטה עמוקה יותר בצבע עד כדי חריטה או גילוף לא תמיד ניתן להעלים או ליישר אותה על ידי פוליש ונדרשת התערבות של חומר מילוי ותיקון צבע שנחשב קל, ניתן להזמין גיוון צבע לרכב בתרסיס שיקל עליכם מאוד בעת ביצוע התיקון.

    מכת פח ללא פגיעה בצבע – סוג פגיעה זה שווה ערך ל"מעיכה" כאשר פח הרכב נמעב מכל סיבה ולא נגרם נזק לצבע, כאן מומלץ לנסות וליישר ולהוציא את החלק המעוך החוצה בזהירות והנזק יהיה כלא היה.

    מכת פח עם פגיעה בצבע – לרוב לאחר תאונה נגרם נזק משולב של פח הרכב והצבע. במקרים אלו מומלץ לערב בעל מקצוע לצורך התיקון אולם יש לא מעט מקרים שעם קצת יכולת וניסיון תוכלו לתקן בעצמכם.

    התיישנות – תופעת ההתיישנות היא הנפוצה ביותר במיוחד אם אתם מחנים את הרכב ליד עצים או בשמש. צבע הרכב דוהה עם הזמן או ניזוק עקב פגעי מזג אוויר ולכם אנו נדרשים לבצע חידוש לצבע, בין אם זה על ידי ליטוש פוליש או אפילו צביעה מחדש במקרים חמורים במיוחד.

    איך מזמינים גיוון צבע לרכב?

    אם הגעתם למסקנה שאתם רוצים לחדש את צבע הרכב או שיש לכם צורך לתקן פגיעה ברכב אתם צריכים להזמין גיוון צבע לרכב שיתאים לכם. לא בערך", לא "דומה" ולא "נראה כמו" אלא בדיוק כמו הצבע שלכם תוך לקיחה בחשבון את ההתיישנות והדהייה של הצבע עם הזמן. איך עושים זאת? אך ורק על ידי התאמת הצבע אל מספר הצבע המקורי של הרכב. ישנם 3 מקומות עיקריים בהם תוכלו לאתר את הגוון המדויק: 

    הנפוץ ביותר על תווית הרכב המוצמדת אל השלדה מתחת למכסה המנוע, תמצאו על התווית מעבר למספר גיוון צבע לרכב נתונים טכניים נוספים. המקום הבא הוא כמובן ספר הרכב בו כל הנתונים יהיו רשומים בצורה מרוכזת ואם כל אלו לא עזרו תמיד תוכלו להתקשר אל המוסך שלכם על מנת שיאתרו עבורכם את צבע הרכב. כמובן שאם אתם מגיעים לפחח או צבעי רכב אין צורך שאתם תאתרו את הגוון אלא בעל המקצוע יעשה זאת עבורכם.