דף הבית צבע לצביעת רכבים כל מה שרציתם לדעת על צבע לרכב וקצת יותר

כל מה שרציתם לדעת על צבע לרכב וקצת יותר

מכירים את ההרגשה המרגיזה הזו שהגעתם אל הרכב שלכם ופתאום אתם מגלים שיש לכם שריטה בצבע?יש לכך סיבות רבות לפעמים מישהו שניסה לצאת מהחנייה, אופניים שפגעו בכם או אתם עצמכם שיפשפתם עמוד או קיר.

מכירים את ההרגשה המרגיזה הזו שהגעתם אל הרכב שלכם ופתאום אתם מגלים שיש לכם שריטה בצבע?יש לכך סיבות רבות לפעמים מישהו שניסה לצאת מהחנייה, אופניים שפגעו בכם או אתם עצמכם שיפשפתם עמוד או קיר. צבע לרכב, לפעמים הפגיעה לא חמורה מאוד ואולי לא כל כך נראית לעין אך ללא ספק אתם בשלב כזה או אחר תרצו לבצע תיקון של צבע לרכב על מנת שהרכב שלכם ימשיך להראות טוב וללא כל דופי. הנהגים ניתנים לחלוקה ל 2 קבוצות עיקריות, אלו שאכפת להם מנראות הרכב שלהם ואלו שפחות. לרוב אלו שפחות יטפלו בבעית צבע לרכב בסמוך למועד מכירת הרכב אם בכלל. אולם אם אתן נמנים על הקבוצה הראשונה שצבע לרכב חשוב להם לא פחות מ תקינות הרכב, המשיכו לקרוא את המאמר.

 

צבע לרכב של היום רגיש יותר למכות

הטכנולוגיה המתפתחת שידרגה את הרכבים בצורה משמעותית והדבר בא לידי ביטי ברמת הביטחון שיש לנהגים בעת הנסיעה. התכנון של מרכב הרכב בנוי באופן כזה שבעת תאונה המרכב סופג את רוב העוצמה על מנת להגן על הנהגים אולם עוצמת המכה גורמת לנזק לרכב ובמיוחד צבע לרכב הוא זה שנפגע.  לכן במוקדם או במאוחר תרצו לבתקן את הפגיעה ולחדש את צבע לרכב על מנת להשיב את המראה המרשים לרכב שלכם. חשוב לזכור כי יש לכל רכב צבע לרכב משלו וההבדלים ביניהם הוא בגוונים, על מנת לשחזר בדיוק את הגוון הנכון יש לפנות את ספר הרכב בו מציינים את הגוון בו השתמשו, מספר טבוע וקבוע שכל פחח יכול ליצור בעזרתו את הגוון המדויק של הצבע.

 

לא תמיד תאונה היא הסיבה לחידושו של צבע לרכב, יש גם בלאי

הרכב שלנו חשוף לאין ספור פגעים, החל ממזג האוויר ועד לחשיפה ממושכת לשמש. תוסיפו על זה את לשלשת הציפורים וקיבלתם בלאי טבעי בשליטה שלכם, גם אם אתם מכסים בכל רגע את הרכב, עדיין במהלך הנסיעה הוא חשוף ופגיע. הדבר הראשון שנפגע וניזוק הוא צבע לרכב. על מנת לשמור עליו ולמנוע ככל הניתן את הנזקים מומלץ לבצע טיפולים מונעים אשר יקטינו את הפגיעה בצבע לאחר החשיפה שלו. טיפולים אלו כוללים פוליס ווקס תקופתיים אשר מהווים שכבת הגנה על הצבע, באופן זה הוא ינזק פחות. בנוסף אם ויש לרכב שלכם צבע שדהה בעזרת הפוליש תחזירו לו את הברק, ברוב הפעמים זה יחסוך לכם את הצורך בחידוש צבע לרכב.