דף הבית תהליך הצביעה עם צבע לרכב לפי מספר

תהליך הצביעה עם צבע לרכב לפי מספר

לא אחת אתם נדרשים לצבוע את הרכב שלכם או את האופנוע. יכול להיות שזו רק פעולת תחזוקה או שיש לכם שריטות שאתם מבקשים לתקן, אז רגע לפני שאתם מכינים לעצמכם צבע לרכב לפי מספר בואו ונבין על תהליך הצביעה. תהליך הצביעה כולל בתוכו את מה שקורה לפני הצביעה בזמנו ואחריו. לפני שאתם צובעים יש להתבונן האם יש פגמים, שריטות, חבלות,מדבקות או כל דבר אחר מפריעים לנו להמשיך את תהליך הצביעה, הסירו אותם בכדי שתוכלו להמשיך את תהליך הצביעה. לאחר שסיימתם להסיר פגמים מדבקות או כל דבר אחר המפריע לתהליך  הצביעה כסו את האזורים שאתם לא מעוניינים לצבוע (במידה ויש) כדי שגם הם לא יתלכלכו עם הצבע. ישנן מכות שבהן תוכלו לתקן בעצמכם ויש כאלו שלא כמו מכות הנמצאות בקימורים, לכן יש להתייעץ עם בעל מקצוע. נקו את השטח משאריות של צבע בולט, עשו זאת בעזרת שיוף בנייר לטש והחליקו עם שאר המשטח במידה ויש שקיע . לאחר מכן יכולות להיווצר שאריות של אבק ולכלוך וכמובן תנקו גם אותם. כדי שתצבעו בצורה טובה שתשמש אתכם לאורך זמן, חוץ מלנקות צריך לצבוע במקום מוצל ללא רוח. השמש תהרוס את הצבע וכך גם האבק שעף עם הרוח. כשאתם צובעים את הרכב, עשו זאת בריסוס הצבע במרחק של כ20-25 סנטימטר תוך כדי תנועה בכדי שלא יהיו נזילות. סיימת לצבוע? חכו 24 שעות מתום הצביעה, ואז רססו לכה על צבע הטרי. בכדי לטשטש את מעבר הצבעים השתמשו בספריי טשטוש. 

 

מדוע צריך לעשות טיפול צבע תקופתי לרכב?

תחזוקה וטיפול תקופתי לרכב חשובים לביצוע על מנת למנוע תקלות עתידיות ובכדי שהמנוע יוכל לעבוד כמו שצריך. בדיוק כמו שאתם מטפלים במנוע גם צבע הרכב צריך חידוש. אומנם לא באותה תדירות כמו שמטפלים במנוע אך טיפול תקופתי (ואיך הכוונה לתיקון לאחר תאונה בה תצטרכו כנראה צביעה מחדש) שכולל בתוכו חידוש הצבע יבוסס לרוב על פוליש ווקס לרכב ולכן חשוב במידת הצורך לטפל ברכב. לא אחת פגמים בצבע מחייבים תיקון או טיפול ואם תחזיקו אצלכם תרסיס ספריי צבע לרכב לפי מספר סביר להניח כי תוכלו לטפל בפגמים אלו בקלות ובמהירות. ניקח לדוגמה ג'יפ. ג'יפ חייב טיפול תקופתי בכדי לשמור על המנוע ועל המצברים שיעבדו כמו שצריך. מכיוון שג'יפ נוסע בשטח הוא מתלכלך הרבה ויש סיכוי לפגמים בצבע ולכן חידוש הצבע מתבקש יותר בקרב ג'יפים. 

טיפים לשימוש עם צבע לרכב לפי מספר

1 – תמיד תוכלו לנסות לתקן פגמי צבע לבד, במידה ואתם מסתבכים במהלך תהליך הצביעה, פנו לגורם מקצועי. הוא יעשה את העבודה איכותית ומקצועית יותר, יודע מה הכי מתאים לצרכים שלכם ושל הרכב, וימנע נזקים עתידיים, העבודה שלו תחזיק לאורך זמן. עדיף לשלם כסף לגורם מקצועי מאשר לשלם על הטעויות שלנו מאוחר יותר. במוסך העבודה משתלמת כיוון שהיא נעשית בזמן הקצר ביותר בדרך הטובה יותר.

2 – לא כל שריטה קטנה מחייבת טיפול מקצועי – קיימים טיפולים בצבע הרכב, שלעיתים בפגיעות קטנות שבקושי רואים יכולים להפוך אותם לגרועים יותר. קיימים טיפולים קטנים שאתם כן תוכלו לתקן בעצמים שהן נחשבות לפגיעות קלות, ולעומת זאת יש פגיעות צבע קשות שהן מחייבות בעל מקצוע. לכן יש להבחין בין שני סוגי התקלות ולקחת את הטיפול המתאים. 

3 – לא לדחות את הטיפול – במידה ואתם רואים שישנה בעיית צבע כלשהי, אל תצברו כמה בעיות ואז תלכו לתקן – דבר זה יכול לגרום לנזק גדול יותר.