דף הבית שרטו לכם את הרכב? תוכלו לתקן לבד עם שפכטל לרכב!

שרטו לכם את הרכב? תוכלו לתקן לבד עם שפכטל לרכב!

אין דבר מרגיז יותר מלקום בבוקר ולצאת אל הרכב ולגלות ששרתו לכם אותו. שריטות על הרכב תמיד עיקרו לפעמים הם יהיו באשמתכם ולפעמים עקב גורם חיצוני. לא כל שריטה מחייב את הגל פחח רכב לצורך תיקון לפעמים תוכלו לתקן זאת בעצמכם מנסה לראות איך עושים את זה כאן בהמשך. בשימוש עם שפכטל לרכב לא מחייב ידע מוקדם אלא הקפדה על כללי בסיס לצורך יישום ותיקון. יחד עם זאת חשוב להבחין עם הפגיעה ברכב שלכם חזקה מדי ייתכן שתעדיפו להגיע אל פחח רכב לצורך התיקון מאשר לעשות בעצמכם שימוש עם שפכטל לרכב

אם השריטה ברכב לא מחייבת פחח אז תיקון עצמי עם שפכטל לרכב זה דיי קל

כאמור שריטה ברכב זה לא דבר נעים לראות ויש מקרים בהם תוכלו לבצע תיקון לאותה שריטה בעצמכם. במידה וכך הדבר הנה כמה טיפים לשימוש עם שפכטל לרכב. ראשית דבר חשוב לזהותולהבין עד כמה אותה שריטה היא חמורה, במקרים בהם יש נזק רצינים שכולל כיפוף הפח ההמלצה היא להגיע אל פחח רכב לצורכי תיקון. אבל אם השריטה אינה עמוקה מדי תוכלו לתקן בעצמכם באופן הבא:

ראשית דבר הכנת הציוד והחומרים מראש

הכינו מראש שפכטל לרכב, ניירות ליטוש, סרט הדבקה, יריעות ניילון, צבע לרכב לפי מספר ה RAL.

הכנת המקום לתיקון

שייפו והסירו שאריות צבע מאזור השריטה, נקו היטב שאריות אבק ושמן וכל לכלוך אחר. לאחר מכן כסו ביריעות את חלקי הרכב שאתם רוצים למנוע מהם להתלכלך.

אופן יישום שפכטל לרכב

מרחו בעזרת מכשיר שפכטל שכבה דקה של חומר שפכטל לרכב, מלאו את השריטה, אם היא עמוקה תנו לחומר להתייבש ולאחר מכן מלאו שכבה נוספת, המשיכו כך דש שתמלאו לחלוטין את הסריטה ותגיעו לקו הפח התקין.

לאחר ייבוש מלא יש לשייף את שפכטל לרכב עד להחלקה מלאה, בתחילה שייפו עם נייר לטש גס, לאחר מכן עם נייר לטש בעל גרעון עדין לצרכי החלקה.

כעת יש לנקות היטב את שאריות האבק והשלב הבא הוא הצביעה.

לאחר ייבוש שפכטל לרכב ניתן לצבוע

כאשר החומר שפכטל לרכב התייבש לחלוטין תוכלו לצבוע עם ספריי צבע לרכב את האזור המתוקן, הקפידו להיות במקום מאוורר אך ללא רוח ואבק, הגנו היטב על חלקי הרכב. ודאו שיש ברשותכם ספריי צבע בגוון הרכב, התיזו שכבה ולאחר ייבושה התיזו שכבה נוספת, תוכלו לטשטש את הבדלי הגוונים על ידי שימוש עם חומר טשטוש ייעודי.