דף הבית פוליש ווקס לרכב, על מה ולמה?

פוליש ווקס לרכב, על מה ולמה?

יש 2 סוגים של מכוניות, יש את המכוניות שמשאירות אצלכם את ה WOW שלהם ויש כאלו שלא תסתכלו עליהם יותר משניה אם בכלל. ההבדל המשמעותי בין סוגי רכבים אלו הוא קודם כל המראה החיצוני שלהם. לרוב הרכבים המבריקים, הנוצצים שעשו להם פוליש ווקס לרכב הם אלו שמושכים את העין הרבה לפני שבכלל אנחנו בוחנים את התכונות והמאפיינים שלהם, דמיינו לעצמכם רכב חלוד, עקום בעל חזות ישנה עם מנוע עוצמתי לעומת רכב נוצץ ומבריק, מי לדעתכם יעניין אותכם קודם? אז מה זה פוליש ווקס לרכב? באופן כללי זאת פעולה שמטרתה להסיר את שכבת הצבע הפגומה מהרכב ולחשוף שכבה חדשה. לאחר מיכן מצפים את השכבה החדשה על ידי שכבת ווקס לצורך הגנה, הבלטת הצבע החדש  וקבלת הברק. איך עושים ומתי, על כל אלו בהמשך המאמר.

 

היהלום שבכתר בזכות פוליש ווקס לרכב

הרכב הינו אחד הנכסים שיש לו ערך כפול עבורינו גם ערך כספי וגם ערך שימושי. מבחינת השימושיות אנו לרוב רוכשים רכב שיענה על הצרכים שלנו מבחינת עבודה או פנאי, לעיתים יהיו לנו 2 רכבים על מנת להפריד בין הפנאי לעבודה. אולם מבחינת הערך הכספי ידוע שרכבים מאבדים מערכם ככל שהרכב צובר וותק. רכבים ישנים יותר יעלו פחות מסיבות רבות ובדרך כלל הסיבה העיקרית היא המראה החיצוני. גם אם המנוע יהיה מדהים ללא רבב עדיין רכב שרוט, חלוד ובעל נראות ישנה לא יהיו עליו הרבה קופצים.  רכבים שכאלו צריכים עבור טיפול של פוליש ווקס לרכב על מנת שהצבע החיצוני שלהם יראה יותר טוב. בזכות פוליש ווקס לרכב אנו מורידים את שכבת הצבע השרופה ואת השריטות הקטנות ובכך חושפים שכבה חדשה, נקייה של צבע רענן. אולם לאחר ביצוע פוליש הצבע החדש פגיע וחשוף לנזקים ועל כן יש לעשות לו ווקס, הווקס מצפה את הצבע בשכבת הגנה מפני נוזלים, שמנים, לכלוך ועוד. על מנת להגיע לתוצאות גבוהות של פוליש ווקס לרכב מומלץ להשתמש בציוד ייעודי כמו פולישר, כך הסרת השכבה הפגומה נעשית בצורה יסודית ואחידה ולא ישארו אזורים ללא ליטוש. לאחר הליטוש מצפים את הצבע עם שעווה – ווקס שהופך לשכבת הגנה חלקה ומבריקה.

 

בחירת חומרי פוליש ווקס לרכב

פוליש ווקס לרכב כאמור עושה טוב לצבע ולנראות הרכב אבל בחירה לא נכונה או לא מתאימה עלולה לעשות דווקא את ההיפך, אם הגרעון של הפוליש עבה מידי אתם יכולים להסיר שכבה עבה מידי ובכך לגרום נזק יותר מאשר תועלת. חשוב לבצע התאמה של צבע הרכב אל סוג החומר איתו אתם תשתמשו. כמו כן ההמלצה הגורפת היא לבחור בחומרי פוליש ווקס לרכב איכותיים, הסיבה היא שככל שהחומרים איכותיים יותר התוצאות יהיו טובות יותר ובעלי עמידות לאורך זמן רב יותר. מבחינת זמנים תמיד מומלץ להימנע מביצוע פולים כאשר חם מידי או קר מידי, גם אם הרכב חנה בשמש והוא חם מומלץ להמתין שיתקרר בנוסף על בחירת חומרי הפוליש ההמלצה היא ליישם אותו על ידי בעלי מקצוע, אמנם תוכלו לעשות לבד את הפוליש אך ללא ציוד מתאים וניסיון יהיה לכם קשה להגיע לתוצאות איכותיות.