דף הבית עם ספריי צבע לפי מספר לא צריך למהר לצבעי רכב

עם ספריי צבע לפי מספר לא צריך למהר לצבעי רכב

פרארי צהובה
פרארי צהובה

תארו לכם סיטואציה שכזו, אתם נוסעים ברכב אל הקניון. מחנים בזהירות רבה ובמרחק מעולה מהרכב שמימין ומהרכב שמשמאל. אתם מבלים בקניון וכשאתם חוזרים לרכב אתם מגלים שריטה, לא גדולה מדי ולא קטנה מידי אבל בגודל מספיק כדי לעצבן אתכם. אין דבר יותר מרגיז משריטה שכזו. עכשיו השאלה שאתם שואלים את עצמכם מה עושים עכשיו? האם רצים לפחח או צבעי רכב לצורך תיקון? האם מתעלמים מהשריטה? או אולי לקחת ספריי צבע לפי מספר ולנסות לתקן בעצמכם? התשובה תלויה בחומרת הנזק, ככל שהנזק חמור יותר כך כדאי שתגיעו לבעל מקצוע אולם אם השריטה שטחית תוכלו לנסות ולטפל בה בעצמכם ויחסית דיי בקלות.

 

ראשית דבר, אבחנו את השריטה

כפי שאמרנו לא חייבים לרוץ אל הפחח יש מקרים רבים בהם תוכלו לטפל בשריטה בעצמכם על ידי פעולת פוליש או שימוש עם ספריי צבע לפי מספר שתואם את גוון הרכב שלכם.  במקרים של שריטות זעירות עד קלות לרוב פוליש לרכב יעלים אותם וזאת בגלל שפוליש מסיר כמה מיקרונים משכבת הצבע, אולם אם השריטה קצת עמוקה יותר אך לא עמוקה מדי כדאי שתנסו לתקן בעצמכם בעזרת שימוש עם ספריי צבע לפי מספר והמדריך הבא:

ניקוי השטח, חשוב לנקות היטבב אתצ השטח לפני תחילת הטיפול, מומלץ להשתמש עם מסר שומנים ולהסיר את כל האבק מסביב. לאחר מכן יש למלא את השריטה עם שפכטל לרכב ( יש ספריי שפכטל המקל מאוד על העבודה במיוחד אם מדובר על שריטות קלות.). השלב הבא לאחר ייבוש השפכטל הוא שיוף וליטוש עד שאתם מגיעים לשכבה אחידה עם שאר גוף הרכב. כעת עליכם לנקות את כל שאריות האבק ולכסות את שאר חלקי הרכב על מנת למנוע פגיעה בצבע במקומות שאינכם רוצים לצבוע. את תהליך הצביעה יש לבצע במקום ללא רוח או אבק, מומלץ במקום סגור אך מאוורר. יש להתיז מצד לצד במרחק של כ 20 – 30 ס"מ. חשוב להמתין לייבוש והתקשות הצבע. אם יש לכם נזילת צבע אל תתפתו לנגב אותה, תנו לה להתייבש ולאחר מכן שייפו אותה ותקנו עם התזה נוספת. חשוב לדעת שאם התיקון על ידי ספריי צבע לפי מספר מתבצע על רכב שאינו חדש או שיש לו דהיה בצבע יתכן כי יהיה לכם הבדל בגוון, על מנת לטשטש גוון זה תוכלו להשתמש בספריי טשטוש ייעודי.

 

ספריי צבע לפי מספר, תמיד טוב שיהיה לכם

הכנת ספריי צבע לפי מספר מתבצעת דיי בקלות על ידי בעלי מקצוע ושימוש במכונת מילוי צבע. עיקרון הפעולה הוא פשוט, מיכל ספריי ממולא בלחץ אוויר שאליו מוזרק הצבע המגוון בכוח. מומלץ להחזיק ברכב מיכל ספריי צבע לפי מספר לכל צרה שלא תהיה, כך אם הצבע שלכם נפגע תוכלו בקלות לרסס שכבה כקלה ולא רק כדי להגן מפני התפשטות חלודה או נזק יותר גדול. חשוב לציין כי גם אם יש ברשותכם ספריי צבע לפי מספר אין זה מחליף את הצבעי או הפחח המצועי אליו תצטרכו לגשת במקרה של נזק חמור יותר.