דף הבית יותר קל לחדש צבע רכב עם ספריי צבע לרכב מגוון

יותר קל לחדש צבע רכב עם ספריי צבע לרכב מגוון

יש 2 סוגים של בעלי רכבים, אלו שמשתמשים בהם לצורכי עבודה ואלו שהרכב עבורם כלי פנאי. לא משנה מה השימוש העיקרי ללא ספק כאשר הרכב נראה טוב יותר הוא מושך ומרשים יותר. אך לא אחת ולא תמיד באשמתינו הרכב נפגע, בין אם זה מענף שפגענו בו, רוכב אופניים או תאונה. שריטות ברכב לא נעימות לעין קל וחומר אם הן משמעותיות. ניתן לחלק את הפגיעות בצבע ל 2 קבוצות עיקריות, הראשונה היא פגיעות חמורות ומשמעותיות שאותן נצטרך לתקן על ידי בעל מקצוע מיומן כגון צבעי רכב או פחח, ואילו את הפגיעות השטחיות יותר והקלות נוכל לתקן בעצמינו על ידי שימוש בחומרים שונים ואפילו עם ספריי צבע לרכב מגוון. יש לא מעט יכולות ויתרונות לספריי צבע אך הבולטת שבהן היא ללא ספק הקלות והנוחות ליישום וביצוע התיקון.

 

ככה תכינו את הרכב לצבע

כפי שציינו ספריי צבע לרכב מגוון מאפשר לנו להסוות ולתקן פגמים בצבע הרכב שמוגדרים קלים. חשוב להבין לפני תחילת העבודה כמה נקודות:

לא תמיד חייבים ספריי צבע – לא אחת תגלו כי ריסוס עם ספריי צבע אינו מצדיק את גודל הפגיעה למשל אם יש לכם מכות קטנטנות עקב אבן שעפה אליכם, תוכלו לבצע תיקון נקודתי עדין עם מברשת או מכחול דק. 

בחירת ספריי צבע – ספריי צבע לרכב מגוון ניתן להזמנה בהתאם ל RAl הגוון של הרכב, את הגוון המדויק תוכלו למצוא בספר הרכב או על תווית מוצמדת לשלדת הרכב, אולם אם לא מצאתם תמיד תוכלו לפנות למוסך המטפל על מנת לאתר את הגוון המדויק.

הכנת השטח לצביעה – על מנת להגיע לתוצאה אופטימלית מומלץ להכין את השטח המיועד לצביעה. הכנת השטח כוללת ניקוי יסודי משאריות קילוף של הצבע הקיים, ניקוי יסודי של לכלוך, אבק ושומנים. במקרים בהם השריטה עמוקה ניתן למלא אותה על ידי שפכטל לרכב ולשייף לאחר ייבוש עד להחלקת המקום. חשוב לקחת בחשבון שכמו שיש ספריי צבע לרכב מגוון יש גם סוגים של שפכטל לרכב שאותו תתאימו לסוג הרכב ולאופן היישום.

הגנה על סביבת השטח המטופל – כפי שבוודאי אתם מבינים התזת צבע לרכב אינה נקודתית ויש פיזור של ההתזה, לכן לפני תחילת העבודה ודאו כי אתם נמצאים במקום ללא רוח ואבק ושכיסיתם את כל שאר חלקי הרכב אותם אתם לא צובעים.

 

אחרי ההכנות עכשיו מרססים

ריסוס ספריי צבע לרכב מגוון או כל ספריי צבע אחר חייב להיעשות תוך הכנה ומחשבה תחילה על מנת שהתוצאה תהיה אחידה וללא נזילות. ראשית חשוב להבין שההתזה מתאפשרת בזכות אוויר דחוס שנמצא במיכל הצבע. ההתזה חייבת להתבצע תוך כדי תנועה מצד לצד על מנת למנוע אפשרות של נזילה. אם בכל זאת נזל לכם הצבע אל תתפתו לנגב אותו, המשיכו בצביעה ולאחר ייבוש הסירו את הנזילה ובצעו תיקון לצביעה. לאחר ייבוש מלא מומלץ להתיז ספריי לכה על מנת ליצור שכבת הגנה. יש לקחת בחשבון כי צביעה עם ספריי צבע לרכב מגוון יהיה שוני בין הצבע הקיים לחדש ולכן יש גם לזה פתרון בצורת ספריי מיוחד להסתרה וטשטוש. אולם אם תעשו פוליש לרכב לאחר התיקון בעצם תורידו שכבה מקרונים של הצבע הדהוי ובכן תתקרבו יותר לגוון החדש.